2010. március 15., hétfő

Itthon

Nagymamám temetése. Jó dolog, ha már a szülőhazádban valakinek megvan a sír helye. Okot ad a visszalátogatásra. Rám fért már, hogy elhagyjam ezt a helyet egy darabig. Jó volt újra látni mindenkit és visszaemlékezni az elmúlt idők baromságaira... aztán szép lassan kialakult a káosz és zűrzavar :)

Mire is gondolok? Itt van az összes baromság ami ott történt velem:

-A sofőr Ali Baba
-A nővérem zsörtölődik
-Esik az a rohadt eső
-Ha valaki megemlíti, hogy milyen kátyúsak a magyar utak, húzzon ki oda és legyen öngyilkos a látottak alapján.
-Megint ott az a kísérteties torony... Brrrr...
-1 órás prédikáció arról, hogy mi fogad minket a túlvilágon, hogy hányszor lehet elmondani, hogy valakinek 10 dédunokája van és hogy a szeretet örökké velünk marad.
-A nővérem zsörtölődik
-Megittam életem legjobb citromos sörét
-Ádám megtudott valamit: Az unokatesója bagózik és jó füves kapcsolatai vannak.
-10 méter mély gödörben egy algás pocsolya, mellette egy tábla: 'Irodaház'
-Elolvadt kuka
-A nővérem zsörtölődik (Jajj, ezek a zsörtölődős nővérek)
-Beígértek nekem egy erősítőt
-Találkozás a régi ismerősökkel
-Találkozás gyermekkorom legjobb barátjával
-Régi kínos és vicces emlékek felelevenítése
-Magyarul nem beszélő taxisofőrrel való mutogatás alapú kapcsolatteremtés
-50 Lei elköltése a realban
-Porcogós kocka pizza
-20 Liter ketchup
-Életem legrosszabb citromos söre
-"FUEGO"
-"Neked is van, akkor meg minek turkálsz itt?!"
-"Ha ő kérdi, akkor még nálunk is részegebb" *Uncsi felokádja a sört*
-Apám pálinka túladagolással állít be
-Nővérem zsörtölődik
-Unokatesóm kifekszik
-Anyám jajgat
-Te jó ég, az intim részem...
-Éjszaka arra ébredek, hogy nincs rajtam a felsőm és mikor megtalálom csupa víz. Mi a fene történt?!
-2 Joghurt
-Már csak 350 kilóméter!
-"2 perc alatt nem érjük el."
-Kutyakaja van, kenyér nincs.
-A nővérem zsörtölődik

Most pedig itt vagyok. Te jó ég...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése