2010. június 26., szombat

Álom

Miután összedőlt előttem egy egész város és én csak azon voltam, hogy egy mosdót keressek hirtelen egy olyan helyre kerültem, amit már rég megálmodtam és 2 ismerős alak jelent meg előttem. Egy fekete bőrkabátos úr körszemüvegben és egy fehér bőrű, fekete hajú lány. Öltözéke olyan volt, mint maga az éjszaka.
Egyszer csak tudtam, hogy mi fog történni. A férfi az fogja mondani: "Ez az egyetlen mód" és egy egy ajtóra mutatott, amit láncok fogtak le. Mélyen vezettek le a földbe, mögöttük egy résből pedig éles fény szűrődött át. A lány pedig előre állt, és elfogadta sorsát. Tudtam, mi fog történni. Ezúttal erősen átöleltem a lányt, de egy szót sem szóltam. A férfi megindult, elkezdte azt, amit nem tudtam megakadályozni. A lány felsikoltott, fájdalmai voltak, egyszer csak eltűnt. Az ajtó működésbe lépett, de nem tudtam meg, hogy mi van mögötte. Nem is érdekelt. Csak a lányon törtem az agyamat....

Felébredtem.

Ekkor tisztázódott bennem, hogy már kétszer megálmodtam egy a Pandóra szelencéjének felnyitásához hasonló történetet. Ha harmadszorra is megálmodom, talán befolyásolhatom majd ezt az egészet

Ebben az évben elég bizarr álmaim vannak. Nem tudom mi válthatja ki őket, de jó lenne megtudni, hogy mit jelentenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése