2009. december 23., szerda

23

Ma reggel kellett volna megvenni a rootert meg a ramot, erre a tegnap beígért, külön nekünk félretett eszközök valahogy nem voltak ott, és az eladó úgy mondta ezt, mintha tegnap nem is beszéltünk volna. Mehettem is el.
Másnap: "10kor már itt vagyok!"
12kor is valahol máshol téblábolt... Én meg ott álltam vizes zokniban a latyakban. Ráadásul még apámnak is be kellett vásárolni. Legalább elértem a vonatot, meg vettem egy jobb tusfürdőt.
Persze igazán kellemes volt 40 ezer forinttal járkálni egy... nem igazán lopásmentes környéken.

Jó, itthon vagyok. Valahogy volt olyan kedves a manus, hogy leszállította nekem a cuccokat.
Aztán már az első lépésnél feltűnt, hogy apám nem erre gondolt, amikor odaadta a 8 ezret.

1óra kínlódás után végre valahogy életre kelt a berendezés, és a nővérem 2 hét után újra élvezhette a WiFi előnyeit.

Megint egy "lucskos" karácsonynak nézünk elébe. Nagyszerű.


(Egyébként csak én olvasom ezt? Érdekes.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése